تابلوروان، تابلو LED، تابلو ال ای دی روان به نمایشگر های تک رنگ گفته میشود که در رنگ های قرمز، سبز، سفید، زرد و آبی ساخته میشوند.

در صورتی که بردکنترولر تابلوروان تصویری باشد یا اصطلاحا برد طیفدار باشد، میتوان از یک تابلوروان تکرنگ تصویری طیفدار گرفت. مانند عکس های زیر

تابلوهای روان گروه مهندسی نورگستران با قاب صنعتی ( CNC ) ساخته شده اند به همین دلیل کاملا ضد آب می باشند.

تابلو روان LED تولید نورگستران، دارای شدت نور بالایی هستند؛ به همین دلیل در طی روز کاملا درخشان و واضح هستند. به همین دلیل اصطلاحا به آن‌ها تابلو روان روز دید نیز گفته می‌شود. محتوای تابلو روان به راحتی به وسیله فلش و با نرم افزار مخصوص خود قابل تغییر و ویرایش است. برای استفاده از نرم افزار تلویزیون شهری و تابلو روان روی این عبارت کلیک کنید. این تابلوها حافظه داخلی زیادی دارند؛ یعنی محتوا و متن را در خود ذخیره می‌کنند. برای مثال تا چندین صفحه A4 می‌توانید داخل آن متن بنویسید. 

انواع مدل‌های تابلو روان

تابلو روان انواع مختلفی دارد که چند نمونه اصلی آن را در ادامه بررسی می‌کنیم. با داشتن اطلاعات درست در مورد هر یک از این انواع تابلو روان می‌توانید در نهایت با توجه به نیاز و شرایط‌تان تصمیم به انتخاب و خرید بگیرید. 

تابلو روان تک رنگ 

همانطور که از اسمش پیداست تابلو روان تک رنگ تنها دارای یک رنگ اصلی است. این مدل از تابلو روان در رنگ‌های سبز، قرمز، زرد، سفید و آبی تولید می‌‎شود؛ اما طراحی و مین برد این تابلوها مشابه یکدیگر است. بهتر است بدانید که شدت نور و دید در تابلو روان با رنگ قرمز و سبز نسبت به دیگر رنگ‌ها بیشتر است. 

تابلو روان 3 رنگ

تنوع رنگ در این مدل تابلو روان، آن را یک پله جذاب‌تر و زیباتر می‌کند. در این مدل از تابلو روان ماژول‌های تک رنگ سبز، قرمز و آبی استفاده می‌شود. البته در نظر داشته باشید که بهترین مدل تابلو روان برای هر کسب و کار و استفاده‌ای ممکن است متفاوت باشد. همیشه نیازی به هزینه بالا و استفاده از رنگ‌های متنوع نیست و برعکس. 

تابلو روان مناسب فضای بیرون

این مدل از تابلو روان LED دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند ضد آب بودن، مقاوم بودن در برابر گرمای زیاد یا سرمای زیاد دارد. قطعات تشکیل دهنده این مدل به طوری تولید و تعبیه می‌شوند که مقاومت بالایی در برابر رطوبت، گرد و خاک و… داشته باشند و برای استفاده در فضای بیرون مناسب باشند. 

تابلو روان ال ای دی داخل سالنی

این مدل از تابلو روان ال ای دی برای محل‌هایی مناسب است که تابش شدید نور خورشید وجود نداشته باشد و شرایط آب و هوایی مساعدی داشته باشد. این مدل برای استفاده در تالارها و سالن‌های مسقف مناسب است. البته در نظر داشته باشید که تابلوهای روان گروه مهندسی نورگستران همگی با قاب صنعتی ( CNC ) ساخته شده‌اند به همین دلیل کاملا ضد آب هستند.

قابلیت‌های تابلو روان نورگستران

از دیگر قابلیت‌های این تابلوها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- نمایش ساعت، تاریخ شمسی، میلادی و روزهای هفته

2 – نمایش دمای هوا (به صورت سفارشی)

3- قابلیت تنظیم خاموش و روشن شدن خودکار در ساعات مشخص شده

4- قابلیت نمایش متنی خاص در روز و ساعت مشخص شده

5- قابلیت اتصال به وسیله وایرلس (به صورت سفارش)

6- قابلیت تغییر محتوا به وسیله موبایل (در صورت داشتن وایرلس)

7 – عمر مفید بیش از 100000 ساعت

8 – ضد برف و باران

تابلو روان تولید نورگستران را می‌توانید با اطمینان خاطر خریداری کنید؛ این محصولات و تلویزیون شهری با گارانتی به شما عزیزان ارائه می‌شود. در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

تلفن دفتر نورگستران: 05138929740

فروش: داخلی 1

پشتیبانی و فنی: داخلی 2

هنگام خرید تابلو روان چه مواردی را باید در نظر بگیرید؟

هنگام خرید تابلو روان ابتدا باید به شرایط‌تان و استفاده‌ای که قرار است از این محصول داشته باشید توجه کنید. گاهی شما تابلو روان را برای محیط داخل بدون وابستگی به شرایط جوی نیاز دارید، در این صورت نیازی نیست که هزینه بالایی برای خرید تابلو روان با ویژگی‌هایی مانند ضد آب بودن، ضد گرما و سرما و… انجام دهید. 

به طور کلی مواردی که باید هنگام خرید تابلو روان به آن‌ها توجه کنید عبارتند از:

  1. اندازه صفحه نمایش موردنیاز شما چقدر است؟
  2. نیاز دارید چقدر وضوح صفحه نمایش بالا باشد؟
  3. روشنایی صفحه نمایش چقدر باشد؟
  4. زاویه دید نمایشگر چگونه است؟ چقدر گستردگی دید برای آن نیاز است؟

تابلو روان از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

هنگام خرید تابلو روان حتما باید به کیفیت قطعات تابلو روان توجه ویژه‌ای داشته باشید و آن را از شرکتی معتبر و باتجربه خریداری کنید. 

این قطعات شامل:

  • ماژول
  • پاور (منبع تغذیه)
  • قاب یا فریم
  • برد کنترلر 

می‌شود.

این قطعات در فروشگاه نورگستران موجود است. حتی با یک آموزش ساده و اتصال قطعات مورد نیاز تابلو روان می‌توانید یک تابلو روان بسازید.

در مجموعه مهندسی نورگستران که انواع تلویزیون شهری، تابلو روان و قطعات مربوطه را ارائه می‌دهد می‌توانید با قیمت مناسب، تابلو روان مورد نظر را با توجه به رنگ و نوع برد تهیه کنید.