تلویزیون اجاره‌ای قابل حمل یا رنتال به نمایشگرهایی که در زمان کوتاهی قابلیت نصب در اماکن مختلف را دارند گفته می شود. این تلویزیون ها مناسب برای جشن ها، همایش ها، سیمنارها، نمایشگاه ها ومراسم مذهبی فرهنگی هستند. تلویزیون های رنتال ویژگی های مختلفی دارد. از ویژگی های تلویزیون های رنتال میتوان به امکان اتصال به ورودی های مختلف تصویری نام برد. مانند دوربین فیلم برداری، گیرنده دیجیتال، تلویزیون و چند کامپیوتر به صورت همزمان که میتوان بین آنها سوویچ کرد.

انواع تلویزیون رنتال

تلویزیون رنتال به دو مدل داخل سالن یا ایندور و خارج سالن یا اوتدور تقسیم میشود. مدل ایندور را به هیچ عنوان نمیتوان در فضای بیرون نصب کرد زیرا در برابر باران و برف و گرما و سرما مقاومت چندانی ندارند و ممکن است به سرعت آسیب ببینند. اما در مدل اوتدور این مشکل وجود ندارد و این مدل از نمایشگرهای رنتال را میتوان هم در محیط داخل سالن و هم بیرون استفاده کرد.

شدت نور

در تلویزیون های رنتال اوتدور شدت نور بین 5500 تا 8000 CDM میباشد و در مدل ایندور 1000 تا 1800 CDM است. در صورت استفاده از تلویزیون های اوتدور در محیط های داخلی میبایست شدت نور آن را کم کرد ا به چشم بیننده آسیب نزند.

کابینت رنتال:

تلویزیون های رنتال یا اجاره‌ای از کابینت های به ابعاد 64 در 64 یا 96 در 96 سانتمیتر تشکیل شده است. که با اتصالشان به هم یک نمایشگر بزرگ ایجاد میشود.

این کابینت ها به صورت دایکست تولید میشوند و بسیار سبک و دارای اتصالات دقیق و راحتی هستند که نصب یک تلویزیون 20 متر مربعی را ظرف کمتر از یکساعت فراهم میکنند.

کابینت تلویزیون اجاره‌ای رنتال

نورگستران با در اختیار داشتن بیش از 30 مترمربع (1300 اینچ) تلویزیون اجاره‌ای ( رنتال پرتابل ) آماده همکاری با تمام مجموعه ها و ارگان ها هستیم.

قیمت :

این نوع تلویزیون ها مقرون به صرفه تر است. اگر نیاز به استفاده دایمی از تلویزیون ندارید تلویزیون اجاره‌ای یا رنتال گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. هزینه اجاره تلویزیون پرتابل یا قابل حمل که به اختصار رنتال مینامند، با توجه به متراژ مورد نیاز و روزهای نصب در یک محل برای هر اجرا محاسبه میشود. از 4/000/000 تومان تا 15/000/000 تومان متغیر میباشد.

تیزر ساخت نمایشگر های شهری ( تلویزیون شهری)

بیشتر بخوانید…